تبلیغات
کسب و کار الکترونیک - ماموریت موتورهای جستجو

هدف اصلی موتورهای جستجو فراهم کردن بهترین تجربه برای جستجوی کاربرانشان می باشد و در این فرایند، سعی می کنند که در آمد خود را افزایش دهند.

موتورهای جستجو همانند گوگل، یاهو و بینگ درآمد اصلی خود را بر پایه تبلیغات کلیکی که در صفحه اول خود به نمایش می گذارند قرار داده اند یعنی موتورهای جستجو هنگامی هزینه را دریافت می کنند که کاربران روی تبلیغات کلیک می کنند و وارد وب سایت می شوند.

موتورهای جستجو تیمی دارند که از مهندسین، متخصصین بازاریابی، محققان و غیره تشکیل شده است. هدف اصلی این تیم روانشناسی و شناخت رفتار مصرف کننده است.

موتورهای جستجو،Search Engine

جستجوگران به طور رایگان از موتورهای جستجو استفاده می کنند. بنابراین تنها هدف موتورهای جستجو فراهم کردن محتوای مربوط، تازه و سریع است در غیر اینصورت می توانیم بگوییم که کاربران اینترنتی به موتور جستجوی دیگری سوق داده خواهند شد.

موفقیت موتورهای جستجو بستگی به ارتباط نتایج حاصله از جستجوی کاربران با نیازهایشان دارد. بنابراین موتورهای جستجو تمایل شدیدی برای مبارزه با اسپمرها دارند. موتورهای جستجو سرمایه گذاری های عظیمی را روی نتایج جستجوی خود انجام می دهند.

از این رو متخصصین سئو باید بهترین تکنیک های سئو را پیدا کنند تا توسط موتورهای جستجو اسپم نشوند. با الگوریتم های جدید همانند گوگل پنگوئن و گوگل پاندا، گوگل بسیاری از وب سایت ها را جریمه کرده و در رده های پایین نتایج جستجو قرار داده است.

منبع: نوین مارکتینگ




طبقه بندی: موتورهای جستجو،
برچسب ها: موتور جستجو، سئو، گوگل،

تاریخ : پنجشنبه 15 مرداد 1394 | 06:46 ب.ظ | نویسنده : سیمین بخشی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انتخاب برتر