تبلیغات
کسب و کار الکترونیک - 12 استراتژی بازاریابی برای رشد فروش آنلاین شما

بزرگترین مشکلی که صاحبان فروشگاههای اینترنتی با آن روبرو هستند ایجاد ترافیک فروش است. دانستن آنکه از کجا شروع کنند و چگونه در برابر هزاران فروشگاه دیگر که با آنها در رقابت هستند تا ترافیک خود را بالا ببرند، مقاومت کنند، مبارزه ای ترسناک است.

انفجار رشد در دنیای تجارت، فقط باعث سخت تر شدن جذب حجم عظیمی از بازدید کنندگان حیاتی شده است، که برای بقا در تجارت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در این مقاله 12 استراتژی متفاوت جهت کمک کردن به افزایش ترافیک و تقویت فروش اراده می گردد.


1- برای رشد ادامه دار محتوی خود را روزانه پست کنید.

2- هنگامی که در فیس بوک پست می گذارید حتما از عکس هم استفاده کنید.

3- تعداد مطالبی را که در رسانه های اجتماعی قرار می دهید را افزایش دهید تا خوانندگان بیشتری مطالب شما را به اشتراک بگدارند.

4- از سرویس های رایگان Launchrock  برای جمع آوری ایمیل آدرس اشخاص علاقمند به دریافت کالا و خدمات خود استفاده کنید.

5- در سایت های اجتماعی با امضائ شرکت خود (URL) نطر بدهید.

6- مطالب خود را بصورت مختصر و مفید اطلاع رسانی کنید تا اشخاص کم حوصله نیز مطالب شما را بخوانند.

7- در Twitter Q & A میزبان شوید تا از پرسش و پاسخ در ان بهره مند گردید.

8- پینترست را راه بیندازید. پینترست یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیاست که می تواند برای طیف گسترده ای از فعالیت های بازاریابی مورد استفاده قرار بگرد.

9- مطالب و عناوین متفاوت را در پست های خود بگذارید.

10- برای مشتریان شرایطی را فراهم کنید که محصولات شما را به اشتراک گذاشته و پین کنند.

11- برای اینفوگرافی سرمایه گداری کنید. اینفوگرافی تصویری است که فعالیت های شما را براحتی توضیح می دهد.

12- محصولات مکملی را تولید کنید و آنها را برایگان در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

منبع : پرداخت




طبقه بندی: بازاریابی اینترنتی،
برچسب ها: استراتژی، بازار یابی، استراتژی کسب و کار،

تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394 | 08:51 ب.ظ | نویسنده : سیمین بخشی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انتخاب برتر