تبلیغات
کسب و کار الکترونیک - متخصص سئو

متخصص سئو

در این مطلب قصد داریم شرایط یک متخصص سئو ( SEO Expert ) را بررسی کنیم . با توجه به تعدد افرادی که به سمت طراحی سایت و سئو روی آورده اند و نداشتن اطلاعات کافی بعضی از این افراد در پی آن آسیب دیدن مشتریان در مراجعه به این شرکت های سئو و افراد مذکور مشخصاتی را که می آوریم مربوط به یک متخصص سئو و فردی است که شما می توانید در صورتیکه این شرایط برقرار بود با خیال راحت پروژه خود را به این افراد یا شرکت ها واگذار کنید.

همچنین افراد علاقه مند به سئو می توانند این موارد را رعایت کنند تا در جلب رضایت مشتریان موفق تر باشند

۱- آشنایی کامل با الگوریتم گوگل

قبل از اینکه یک سئو کار برای ارتقا رتبه یک سایت اقدام کند باید آگاهی کامل از قوانین گوگل داشته باشد و دقیقاً هدف نهایی را در نظر داشته باشد. سئو چیزی نیست که با آزمون و خطا بتوان آنرا انجام داد. در صورت عدم آگاهی از تکنیکهای سئو و قوانین موتورهای جستجو سئو کار هم وقت خود را هدر می دهد و هم پول مشتری را.

۲- بروز بودن اطلاعات از الگوریتم گوگل

امروزه می توان گفت سئو یک هنر است و متخصص سئو یک هنرمند! .موتور جستجوی گوگل سالانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ بار الگوریتم رتبه بندی سایت ها را تغییر می دهد . یک متخصص سئو باید مرتب اطلاعات خود را بروز نگه دارد و این زمان را برای بروزرسانی اطلاعات خود در نظر بگیرد. در صورتیکه سئو کار خدمات خود را بر اساس الگوریتم ها و قوانین قدیمی گوگل و موتور های جستجوی دیگر انجام دهد نه تنها نتیجه مثبت نخواهد گرفت بلکه ممکن است درگیر پنالتی های گوگل هم شود و رتبه فعلی سایت را هم از بین ببرد.

۳- اطلاعات فنی برنامه نویسی و تسلط بر کدها

از موارد لازم برای یک متخصص سئو تسلط کامل بر کدهای html و زبانهای مورد استفاده برای طراحی سایت است . یک متخصص سئو باید بتواند تکنیکهای گوگل را در طراحی سایت پیاده سازی کند و کد ها را مطابق باتکنیک های سئو اصلاح کند.

متخصص سئو

۴- نمونه کار فعال در سئو

برای اینکه از صحت کار یک متخصص سئو اطمینان خاطر پیدا کنید نیاز است که از نمونه کارهای فعال او در زمینه سئو اطلاع پیدا کنید. معمولاً در صورتیکه بعد از انجام خدمات سئو مشتری آموزش صحیح نبیند و نحوه حفظ رتبه به او آموزش داده نشود رتبه سایت از دست می رود. صرف اینکه یک سئو کار در انجام پروژه یکی از رقبای شما موفق بوده به او اطمینان نکنید. سعی کنید در زمینه ها و رشته های مختلف رتبه او را بسنجید.

متخصص خدمات سئو

۵- عدم استفاده از لینک بیلدینگ

طبق آخرین تغییرات الگوریتم گوگل سایتهایی که لینک بیلدینگ انجام می دهند یعنی لینک سایتهای دیگر را در سایتهای با رتبه بالای خود قرار می دهند مشمول پنالتی های گوگل خواهند شد. در صورتی که سئو کار از بک لینک استفاده کند شما در مدت کوتاهی به نتیجه می رسید اما در صورتیکه گوگل سایت شما را به عنوان اسپمر شناسایی کند و مشمول جریمه گوگل شوید نه تنها رتبه خود را از دست خواهید داد  بلکه  برای خارج شدن از لیست سایتهای اسپمر گوگل دچار مشکل خواهید شد. در این مورد تشخیص کمی برای یک فرد که اطلاعات فنی ندارد کمی سخت است . اما شما با بررسی گزارش سایت آلکسا از سایتهای نمونه کار متخصص سئو می توانید سایتهایی که به آن سایت لینک داده اند را ببینید و اطمینان حاصل کنید که برای ارتقا رتبه آن سایت از لینک بیلدینگ استفاده نشده است.

۶- قیمت پیشنهادی معقول برای سئو

در مطلب شناخت طراح سایت حرفه ای یکی از مشخصه ها را قیمت مناسب عنوان کردیم . یک متخصص سئو هم کار شما را با قیمت پایین نمی پذیرد . در صورتی که به شما پیشنهاد قیمت پایین برای انجام پروژه سئو سایت تان را دادند بررسی های خود را دقیق تر کنید. فرایند پیاده سازی سئو بسیار زمان بر است و سئو کار باید حداقل دو تا سه ماه سایت شما را زیر نظر داشته باشد تا به نتیجه مطلوب دست یابد .

۷- عدم تضمین رتبه

یک متخصص سئو هیچگاه کسب رتبه یک صفحه اول را تضمین نمی کند . هیچ راهی غیر از روشهای طبیعی برای ارتقا رتبه یک سایت وجود ندارد. مگر اینکه پشت پیشنهاد سئو استفاده از لینک بیلدینگ مخفی شده باشد.

۸- متخصص سئو شما را در جریان همه کارهای خود قرار می دهد

در صورتیکه اطلاعات کامل از روند اجرای پروژه خود از سئو کار دریافت نمی کنید به اجرای صحیح سئو در سایت خود شک کنید. یک متخصص سئو شما را در جریان تغییراتی که برای ارتقا سایت برای شما اعمال شده است قرار می دهد.


منبع:رایان دیزاین




طبقه بندی: بهینه سازی سایتseo،
برچسب ها: سئو، متخصص سئو، seo،

تاریخ : دوشنبه 26 مرداد 1394 | 03:02 ب.ظ | نویسنده : سیمین بخشی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انتخاب برتر