تبلیغات
کسب و کار الکترونیک - نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

دنیای تجارت و روابط با مشتری در کلاس جهانی به سرعت در حال تغییر و هر چه پیچیده تر شدن است. از اینرو سازمان هایی در آینده موفق تر هستند که اهداف و اندیشه های خود را بدین سمت سوق داده و خود را به طور فعال در این روند در گیر نموده و جزو پیشگامان آن محسوب شوند. در این صورت خواهند توانست در مقابل موج عظیم تغییرات ناشی از آن مقاومت کرده و خود را حفظ نمایند. بحث مدیریت روابط با مشتریان الکترونیکی (ECRM) نتیجه یکی از تغییرات بنیادین درباورها و پارادایم های تجاری می باشد و آن تغییر رویکرد سازمان ها از روابط انبوه و کلی با گروه های مختلف مشتریان به روابط تک به تک و مجازی با آنها از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد(ICT) که آن نوعی استراتژی تجاری است که به سمت افزایش حجم مبادلات تجاری شرکت پیش می رود و هدف اصلی این فرایند نیز افزایش سود تجاری و نرخ بازگشت سرمایه ای آن، اداره و حفظ و نگهداری از مشتری می باشد. نرم افزار ارتباط با مشتری «روژند» یک ارتـباط دو جانبه و مطمـئن بین ســازمان شما و مشتریانـتان بـرقرار می کند تا به جای بازاریابی انبوه، هر مشتری یا گروه مشتری را تک تک بازاریابی کنید تا هیچ فرصتی برای فروش  از دست نرود .

 نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ما در شرکت نرم آفرین پویا براین باوریم که انچه تولید کرده ایم  پاسخ گوی بسیاری از دغدغه های مدیران در ارتباط موثر و سودآور با مشتریان و مخاطبین است.

 

مدیریت اطلاعات در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ثبت پرونده مشتریان حقیقی،حقوقی با تفکیک مشخصات دو گروه

گروه بندی اطلاعات مشتری در گروه های نا محدود : زمینه فعالیت،نحوه آشنایی،طبقه بندی ،منطقه جغرافیایی.....

ثبت اطلاعات پرسنل مشتری و گروه بندی آن

امکان تخصیص مشتری به کاربر و تغییر مسئول انجام گروهی مشتریان

امکان مشاهده خلاصه وضعیت اطلاعات پرونده مشتری شامل (پرونده مشتری،افراد مرتبط،آخرین پیگیری و.....) در یک صفحه ویژه

جستجوی اطلاعات تماس مشتری در قالب دفترچه تلفن بر اساس نام ، کد مشتری و شماره تماس

نمایش آمار تعداد مشتریان

مدیریت ارتباطات در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سیستم مدیریت اطلاعات در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سیستم مدیریت سفارشات در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سیستم وظایف امور محوله در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سیستم یادآوری در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سیستم گزارشات مدیریتی در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سیستم گزارشات عام در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سیستم مالی مشتریان در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

دفتر تماس در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سیستم پیام کوتاه در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

امکان ارسال ایمیل به یک مشتری یا گروه مشتریان در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM

امکان ارسال فکس به یک مشتری یا گروه مشتریان در نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM


منبع:http://www.rojand.com/




طبقه بندی: مدیریت ارتباط با مشتریCRM،
برچسب ها: مدیریت ارتباط با مشتری، نرم افزار های crm، crm، نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM،

تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394 | 09:28 ق.ظ | نویسنده : سیمین بخشی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انتخاب برتر